niedziela, 3 kwietnia 2016

Nominowanie do Bloga miesiąca, ważne :)


Hej wszystkim :)
Mam bardzo ważną, ale to naprawdę ważną wiadomość.

Zostałam nominowana do BLOGA MIESIĄCA na spisie opowiadań o One Direction 
Tutaj macie link i bardzo was proszę o oddanie głosu :)

Nie wiem kto mnie zgłosił, ale bardzo dziękuje tej osobie, jestem naprawdę dumna z siebie, że podoba wam się to na tyle, żeby mnie zgłaszać, naprawdę wielkie dzięki :)
Wygrana to wielka szansa ta wypromowanie bloga, a wierzcie mi nawet jedno wejście i najkrótszy komentarz są dla mnie ogromnym osiągnięciem.
Zaryczę się ze szczęścia jeśli wygram, ale to jest możliwe tylko dzięki wam i waszym głosom, więc proszę jeśli uważacie że mój blog na to zasługuje oddajcie swój głos, zajmie wam to tylko sekundkę :)
Z góry wszystkim głosującym dziękuje. 
Aż mi się przewraca w żołądku, jestem wzruszona :')
Postaram się jak najszybciej dodać sondę jako gadżet. 
Jesteście świetni kocham was wszystkich, już samym nominowaniem sprawiliście mi ogromną radochę, nawet jeśli nie wygram i tak będę z siebie okropnie dumna...
Jeszcze raz wielkie dzięki 
 i zapraszam do głosowania. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz